den 180 gradiga vinkel vägen.

Söndag. En regnig, mysig, hemma söndag är det idag. Vaknade upp hos min man och hittils idag så har jag myst tillsammans med honom, ätit lunch och kollat film. Nu är han iväg och spelar hockey match och jag ska börja nöta koreografier för ovanlighetensskul, med skämt åsido. 
 
Gårkvällen som spenderades ute i rotviksbro var... speciell. Hahaha, tänk er massa ungdomar som hoppat av bussen vid rotan och påbörjar världens vandring in mot skogen hur länge som helst när det är helt kolsvart utomhus.. på en 180 gradig vinkel väg hahaha man blev gåsjuk så mycket svängde vägen. Men trots detta misslyckande, så var kvällen så jäkla komisk på något sätt. Jag hade natthumor och tyckte att allting var hysteriskt roligt, kanske thats why kvällen inte kändes helt meningslös för min del. Senare så fick jag, Ida, Annie och Ebba skjuts tillbaka in mot stan av Ebbas mamma iallfall så vi lämnade kvar killarna ute i skogen haha. 
 
Tog tragiskt nog ingen bild igår kväll så ja, jag raggade upp en härlig bild ifrån Annies båt nu i somras då vi var påväg mot fallens dagar. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0