En bra dag !

Detta har vart en väldigt bra dag ! Först sovmorgon, sedan hade vi endast två st lektioner i skolan därav en av dom kollade vi på filmen "tusen gånger starkare". Jag höll även mitt tal i svenskan idag som gick sådär.. Eller det gick väl helt ok egentligen men jag är så jäkla petig när det gäller svenska så jag vill att det ska bli perfekt, typ. Efter skolan så var vi några tjejer som var kvar och koreograferade inför våran föreställning. Åh, vad vi är peppade och taggade inför detta !! Strax efter fyra tiden tog jag och Alice tåget mot Göteborg för att besöka adrianas danshus, där vi ska börja dansa till våren. Jag kommer troligtvis även att fortsätta dansa på kulturskolan också då jag har så svårt att släppa taget efter så otroligt många år haha.. Men adrianas verkar iallafall hur bra som helst, seriöst och med stort utbud av häftiga dansstilar ! 
Nu så är jag hemma igen och skyndar mig med att packa för ska hem och sova hos pappsen ikväll. Vi hörs imorn babes ♥
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0