Fredags-mys med kulturskolans dansare

Äntligen fredag! Så skönt och välförtjänt med helg. Ikväll så blir det mys tillsammans med många andra dansare från kulturskolan då vi ska mysa och kolla på filmen ifrån dansföreställningen som vi hade tillsammans i slutet av maj nu i år. Jätte roligt ska det bli att se alla danser och lite extra roligt ska det såklart bli att se dom danserna som man själv var med i också, haha ! Efter detta så ser det ut som att det blir pojkväns mys. Funkar inte riktigt att dra ut och "leva livet" på fredagar tyvärr då jag jobbar varje lördag. Men mysiga fredags kvällar kan vara riktigt roliga och härliga dom med. 
 
Ser faktiskt fram emot morgon dagen då det först blir jobb i Stora höga med 4-5 åringarna som vanligt och efter det då det bär av mot Göteborg för 9-11 års disco klassen. Lite pirrigt men ska bli så roligt att även få köra disco med dom äldre eleverna! Imorgon kväll blir det kanske att jag och Amanda hittar på något roligt tillsammans också. Men jag uppdaterar antingen mer ikväll innan jag går och lägger mig eller imorgon. Ha en bra fredagskväll allihopa ♥
Under den "långa" rasten som vi hade i skolan förut så skulle jag försöka mig på att göra en hair bow på Sara.. Haha det gick ju sådär, och detta ska jag stå och demonstrera (visa) inför klassen nästa vecka på svenska lektionen haha..
 
hej elin är det gott med kexchoklad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0