läger-dag + jobb i stenungsund = trött nathalie

Usch vad trött jag är nu. En riktigt fysisk start på veckan har detta varit. Först en hel dag på sparreviken tillsammans med alla dans och bild ettor på skolan. Där vi b.l.a grillade, gjorde olika övningar/lekar i skogen, gick en tipspromenad and so on..
Efter detta väntade jag och Alice på tåget tillsammans ett bra tag och då började vi prata på detta angående adrianas danshus i Göteborg.. Att börja dansa där till våren också på fritiden, så vi ska troligtvis dit nu på onsdag och prata med dom osv.
Åkte i varje fall till Stenungsund direkt efter att vi sagt hejdå till lärarna, jag fick hoppa in som vikarie för en 6-8 års dansklass nu ikväll. Och funky björnen (Evelina) var med och hälsade på också, en riktig höjdpunkt för barnen. Tillslut kom jag hem också, helt död vart jag då haha. Nu borde jag egentligen öva lite koreografier men orkar inte riktigt det, är slut både i kropp och huvud så får bli sängen nu. Natti ♥
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0