next up: house träning

Hello everyone. Sitter kvar i skolan och väntar på att min house dansträning ska börja strax efter fem tiden. Är dock hungrig som ett as så får försöka hinna ner till något matställe och få köpt mig något ätbart.. Det har annars iallafall varit en bra dag i skolan ! Fler personer som har börjat dans nu med oss så det är roligt när vi blir ännu fler. Idag har vi även haft modern dansträning och så vanliga lektioner på det. Senare ikväll efter min house träning så blir det en promenad med min vän Nathalie, vi har en hel del att prata om så, så ser resten utav eftermiddagen och kvällen ut för min del. Men just nu är det ända jag kan tänka på mat så får änna sluta här känner jag. hej så länge 
 
Jag imorse innan jag åkte mot plugget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0