Så perfekt helg hittills

Jag har haft en helt fantastiskt bra helg hittils. Gårkvällen spenderades som sagt hemma hos Nathalie som hade 17års fest! Riktigt roligt var det tillsammans med goa vänner ! Idag så började jag dagen med att jobba och ha tre stycken dansklasser i Stora Höga. Tufft men roligt, som vanligt ! Efter det åkte jag direkt på kalas på Sund där jag stannade fram tills halv sju tiden då jag åkte vidare mot Ammenäs hem till Ebba som skulle ha lite middag för att hon har fyllt år. Så det var jag, Agnes, Evelina, Nathalie, Johanna & Ebba som har myst till det ikväll med middag, massa skratt, snack och tittande på "roliga videos". Ja, vad säger man? En riktigt lyckad helg! Åh, så bra ♥
 
Först kommer en hel drös med bilder från Nathalies 17års party igår och efter det kommer alla bilder från Ebbas middag ikväll! 

 
 
Här kommer bilderna från Ebbas middag ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0