väntar på tåget påväg från jobbet

Sitter at the moment och väntar på tåget här ifrån stora höga hem till Uddevalla. Nu har jag varit här ända sedan tidigt imorse och jobbat som dansinstruktör för första gången den här terminen. Mycket att tänka på och spralliga barn men riktigt roligt har det varit ! Idag har jag och Paulina haft en 2-3 års grupp, en 4-5 och en 6-8 ! Många koreografier och moment att tänka på. 

När jag väl är hemma vid tre tiden så blir det lunch och att bara ladda upp inför kvällen ! Jag uppdaterar mer senare om vart jag ska ta vägenn ikväll. 




Kommentarer
Postat av: Moa

Hej Nathalie! Ska börja med att säga att din blogg äger! Sån underbar tjej du verkar vara!! Massa respekt till dig! Men den var en sak jag tänkte fråga dig. Jag och min vän tänkte börja dansa men vi vet inte vilken dans vi ska börja, och vi börjar då på Kulturskolan. Men vilken dans tycker du är rolig och vilken skulle du rekommendera?

2012-09-08 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0