halleguttan en hel hög med anonymt


Anonym om svar på tal & dagens outfit:
vart köpte du den vita 'koftan' ? :)

svar; ingen aning, för det är min mammas haha!


Anonym om nothing hurts like losing when you know it´s really gone:
kan du lägga upp bild på dina navelpiercingar?
vore gullit av dig om du gjorde det :) kram

svar; hehe a så klantig som jag är så har jag tappat bort två av mina navel piercingar!! men jag har två st just nu så dom kan jag ju ladda upp en bild på! 
( klicka på bilderna för att se dom större )
 


Anonym om nothing hurts like losing when you know it´s really gone:
du har en sjuk fin blogg men den skulle bli finare om du la ut mer bilder :D

svar; tack vad glad jag blir!! ja jag försöker att skärpa mig, jag tycker allt att jag blivit åtminstone lite bättre. men det får väl bli ett av mina nyårslöften. ladda upp fler bilder och blogga oftare. sounds good?

Anonym om nothing hurts like losing when you know it´s really gone:
kollade lite på dina gamla inlägg :D
och så va det några från då du hade lugg ;)
tkr du passade väldigt bra idag :D
tkr du ska skaffa det igen ;) xd

svar; haha usch för mina gammla inlägg.. eller iallafall dom som är väldigt gammla, skäms lite över dom. dör bara lite när jag läser dom men har endast kvar dom för att jag tycker det är roligt att läsa och se tillbaka hur man "utvecklats" osv. ja, jag trivdes faktiskt riktigt bra i lugg men eftersom att jag har en virvel så blir det jobbigt för mig att ha lugg, jag vill ha lätt skött hår och orkar inte spraya en hel flaska hårspray varje dag för att det ska hålla sig på plats. men får se kanske blir att jag sattsar på en lugg någon gång igen  

Anonym om nothing hurts like losing when you know it´s really gone:
när ska du lägga upp bilder på vad du fick i julklapp? :) kram

svar; juste, det hade jag nästan helt glömt bort!! förlåt förlåt..men jag ska försöka slänga in lite bilder på de typ ikväll eller imorgon på förmiddagen.

asså shit kanske drar igång en frågestund? men men får se på det. skulle kunna vara kul att starta en frågestund om årets som gott osv, så kan ni få chansen att fråga en del om året som gott osv? så vad tycker ni om den ideén, hiss/diss (?) iallafall just nu sitter jag framför tv'n och myser tillsammans med mamma och krille och ser på miljobingo eller vad det nu hette hehe. tog mig en tur till torp förut idag och köpte mig lotter. träffade pappa där så kollade runt på lite olika mobiler, får se vad det blir helt enkelt. rekomenderar ni någon specielt mobil? isåfall vill jag höra era åsikter!! sen träffade jag linnda en liten stundis och sen kom evelina och david också ja. och imorgon är det äntligen nyår tagga!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hiss med frågastund :) kram

2010-12-30 @ 21:00:11
Postat av: felicia

hiss, hihi ^^<3

2010-12-30 @ 22:01:48
URL: http://skarpfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0