hejdå uddevalla hej stockholm

________________________________________________________________________________________________

Anonym
om But first I need your hand than forever can begin:
Kan inte du skriva vad du fått för betyg ? :)

svar; jag fick ett ig och det var i tyskan, med min lärare funkar det bara inte, men tydligen kommer jag lyckas med ett g till våren så det e ju bra det. sen fick jag ett vg i musik. sen fick jag resten g, i nästan alla dom ämnena där jag fick ett g så skrev jag vg/mvg på proven men fick g därför att det är första vårterminen och dom kommer först höja våra betyg till våren om vi fortsätter lyckas skriva såpass bra på proven.

________________________________________________________________________________________________

sitter nu på tåget påväg mot stockholm. jag och linnda sitter och skrattar och stör alla andra, men helt seriöst ni ska höra våran konduktör som snackade i högtalarna, hon stönade efter varje ord och hon bara babblade asså seriöst...haha helt sinnes. iallafall, vi är framme i stockholm runt tio tiden då tar vi antingen t-banan ut till bromma eller så kommer dom och hämtar oss. var mycket bättre när dom bodde på södermalm..men men. vi stannar där fram tills på måndag kväll så är nog hemma rätt så sent då skulle jag tro, precis som ni nu märker så är min data med så jag kommer ha möjlighet till att blogga. bloggar mer ikväll. gotta go ♥



Kommentarer
Postat av: andrea

hoppas du höjer dig i vår då :D

2010-12-23 @ 19:53:56
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0