svar på tal

_______________________________________________________________________________________________
Anonym
om i think about the little things that make life great:
sjukt bra blogg ;)

om ja ska säga exakt vad jag tycker så tycker ja att du ska färga helt blond o klippa lugg. <3

svar; roligt att höra att du gillar min blogg! jag ska färga mitt hår hel blondt och det ska jag göra den 14 december. jag hade lugg i våras i ett par månader, och jag trivdes i det! dock var det jobbigt att sköta eftersom att jag har en "virvel" i luggen så mitt hår vill gärna dela på sig, orkade inte spraya en hel flaska hår spray i luggen varje morgon för att det skulle hålla sig på plats så nu ska jag sattsa på mittbena istället blir nog också bra får vi hoppas på! men roligt átt höra din åsikt iallafall! kram

em bild på när jag hade lugg

_______________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: tackar :D

2010-11-28 @ 17:39:42
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0