what are words if you really dont mean them ?

så himla underbar låt, underbar kille och underbar text. just love it ♥

nu ligger jag hemma hos min gosunge nathalie och myser! skulle egentligen dratt på bio ikväll men det blev lite ändrade planer så det blir av på söndag skulle jag tro istället.. innan jag kom hit var jag på dansträning, skit härligt vill jag meddela ! drog goe kebab pizzan på pingvin med linnda innan också, hur gott? sviiiiiin gott! vad har hänt i skolan idag då? fick tillbaka mitt fysik prov vilket var godkänt, så himla gött känns det att det äntligen börjar funka för mig i fysiken, kommer jag åtminstone inte få ig om jag fortsätter så här, underbart ! redovisade jag och lämnade in min teknik uppsats lite snabbt också. men nu ska vi mysa vidare, så vi höres och synes imorgon sötnosar. pussis ♥

love you honey ♥
fråga; var kan man hitta bilderna från när ni var och bowlade ?

svar; här kommer en direkt länk till inlägget http://nathaliekindhult.blogg.se/2011/march/somliga-ljus-brinner-aldrig-ut.html

Kommentarer
Postat av: Terabithia

GREAT SONG!!!!!! FUCKIN LOVE IT

2011-04-02 @ 08:52:09
Postat av: ilaf yassin

sv: Ja, gör en video då du både..sminkar dig & fixar till håret? eller hur du tar dig till skolan, asså hur du fixar dig innan du drar och typ något sånt,



förresten? har du aldrig färgat håret? :) förutom det dära med svarta luggen det minns jag väl :)

2011-04-02 @ 10:33:30
URL: http://ilafyassin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0