every second is a life time



Anonym
om sitter hemma hos alex och chillar:
otroligt bra blogg. läser exakt varje dag! har en liten fråga via ditt hår. skulle du färga brunt ? <3

svar: roltigt att höra att du tycker om min blogg osv! jag hade en del planer på att bli brunnet där ett tag ja, men jag måste låta mitt hår få vila ifrån färgning och sånt på ett tag nu. så jag kommer att behålla mitt blonda barr, sen vet man aldrig när jag får för mig att börja mixtra med färg på huvudet hehe.

Anonym om speak up cause your silence is killing me:
hur många besökare brunkar du ha:)

svar; inte specielt många, vilket är förståeligt eftersom att jag inte uppdaterar specielt bra och jag endå bara bloggar om mina vardagar. men det varierar iallafall mellan 80-100 läsare om dagen


dagens outfit (dock tog jag bilden igår kväll så imorse han jag ändra byxor..så istället för dom gröna jeanslegginsen ja har på bilden så valde jag ett par mörka midje jeans istället, men men detta får duga)
jeansleggins-veromoda | linne-bikbok | kofta-gina tricot


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

fin outfit !:)

2011-02-03 @ 11:32:26
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: khangkheng´s

hoppas allt är bra med dig? :)

2011-02-03 @ 13:13:54
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0