skrivet lite snabbt, datan dör



Anonym
om just exactly where I want you, next to me:
kan du lägga in den filmen ? <3

svar; nu förstår jag inte riktigt hur du menar? lägga ut filmen på bloggen eller vadå? om det var det du menade så kan jag inte det, har inget program för att tanka hem filmer och man kan inte heller ladda upp en film i bloggen om det inte kommer ifrån youtube eller något liknande.

nu dör min data här alldeles snart så det blir en snabb updatering ikväll. idag har jag iallafall vart i skolan, det gammla vanliga, fast på hemkunskapen i eftermiddags så fick jag mig dagens asså ! det var både dagens roligaste och defentivt dagens äckligast!! jo, jag och martina skulle lada crépes tillsammans, och så mitt under matlagningen tappar martina i en utav sina lösnaglar, men hon ser inte att hon tappar den. så sedan när vi sitter och äter maten så känner jag att jag tuggar på något riktigt hårt och jag tror att det är en bränd bit bara så jag fortsätter knapra på och sväljer sakta men säkert bit för bit, men tillslut tar jag ur det hårda ur munnen och då ser jag att det är martinas lösnagel jag suttit och knaprat på !! hur äckligt som helst ju, haha! självklart tyckte resten utav klassen som var där att det var himla roligt så de blev då ett nedrans liv haha men men. så fort som skolan slutat runt tjugo i fyra tiden så tar jag bussen ner mot stan, mitt busskort hade gått ur som tur var så fanns lucas där som kunde betala för mig hihi. när jag kom ner till stan drar jag in på mc'donalds och möter upp sahin så fixar vi våra cv'n osv och sedan tar vi bussen ut mot torp för att lämna in dom på vissa ställen. så nu måste jag rensa min mail inbox så att jag håller mig uppdaterad. åkte vi tillbaka in mot stan vid halv sju tiden för jag var tvungen att få i mig lite käk innan min dansträning skulle börja. drog jag på den vid kvart över sju tiden och sedan raka vägen hem. ikväll har jag bara myst i soffan med min papi och sett på någon film, dock somnade jag i slutet så har ingen aning om hur den slutade hehe. men nu så måste ja avslutade detta innan min dator dör. dagens outfit behöver ja inte heller ladda upp för det är densamma som den som jag hade i lördags, något ni redan sett med andra ord. natti natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0