you let your body burn like never before



Anonym
om when you get what you want but not what you need:
hej, hehe ja har en lite töntig fråga men hur blir man kompis med dig? (a)
för du verkar as snäll åså så de hade varit jätte kul att lära känna dig :)

sv; för det första vore det ju bra om du skrev namn så jag vet överhuvudtaget vem det är som vill lära känna mig. men detta är en fråga som inte har några direkta svar, vänner växer fram med tiden och antingen så klickar man eller så gör man det ej. men en bra start är ju alltid att börja små tjöta kanske på facebook eller någonting? ta kontakt med mig helt enkelt jag tar detta som en komplimang att du tycker att jag verkar snäll osv, riktigt kul att få höra! ta hand om dig ♥

nu så har jag precis borstat gaddarna och ska snart krypa i säng. kom hem runt kvart över tolv tiden, vart hemma hos calle ikväll och blängt på film. vi såg först på "i rymden finns inga känslor" haha stördaste filmen på länge, låg och skrattade som ett mogg under hela filmen. sen blängde vi på några avsnitt av eva och adam också för calle hade lust med det förstår ni och nu kommer han döda mig när han läser detta......... idag så har det vart full rulle här hemma också, vart kalas för min mami förstår ni ♥ hon fyllde år för tre veckor sen om inte mer, men det var just denna helgen som det passade för henne så då fick det bli så. skulle ju egentligen till melodifestivalen i skandinavium idag med albin och hans familj men det funkade ju inte eftersom att mamma skulle ha kalas. men jag glodde lite på det ikväll och det verkade inget vidare, så på så sätt var det ju positivt hehe. men nu så ska jag sova eller något annat. godnatt ♥






dagens outfit;
jeans-clothes for her (?) | tröja-monki | "topp" eller vad man nu ska kalla det-bikbok | plus mina boots med kilklack

fulaste ansikts uttrycket på länge.ignorera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0