i am on my way



Anonym
om i will keep on smiling:
Du har väl säkert glömt det igen men frågar iaf.
När ska du lägga upp bild på vad du fick i julklapp? ;) kram

svar; nej jag har inte glömt jag har bara inte vart hemma och haft tid, och idag kommer jag inte hem heller så idag hinner jag inte. men jag ska försöka hinna annars struntar jag i det faktiskt, hehe. kram


just nu sitter jag på bussen på väg hem till uddevalla, japp. så fort som jag kommit hem sätter jag mig på buss 3 förmodligen hem till martina mattsson på en gång, om hon nu e vaken hehe. ingen aning om vad vi ska göra faktiskt men det löser sig allt. sover hos dhenne ikväll också så det blir bra. ska försöka att blogga mer ikväll men får se på det annars hörs vi imorgon. pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0