ja snubblade på mina egna ord



Anonym
om Don't go messing with love, it'll hurt you for real:
men vad heter den puder då

svar; bronzing powder by hm


ja dog lite förut när jag grejade med matte läxan. så bara så ni vet så ska jag stämma träff med jon blund nu på direkten tänkte jag. idag har det iallafall inte hänt specielt mycket. först skola, satt kvar i skolan i nästan en hel timma och väntade på att linnda skulle sluta men då fick jag iallafall pluggat på min moppe teori lite granna iallafall, grymt. drog vi ner mot staden så fort som hon slutat. träffade vi på lite goingar, men jag drog upp mot pt med leticia och danne nästan på direkten så. shit pommes vad längesedan det var ja träffade den bruden nu!! hon har ju vart i brasilien i en hel månad så då blir det väl så..men nu e hon hemma igen, lycka ! iallafall, efter att hon drog hem så mötte jag upp linnda, nils och mustafa. gjorde vi väl inget specielt, chillade ba. sen hoppade jag och linnda på bussen hem till mig, käkade vi lite och pluggade lite granna. ungefär så har väl min dag sätt ut i stort sätt. men nu så ska ja då söva så trött som ja är. godnatt ♥

dagens outfit är densamma som den ja hade i lördags, något ni redan sätt med andra ord.

Kommentarer
Postat av: anonym

asså gud tjejen! jag älskar ditt utseende:D du är så otroligt fin och verkar ha en sån skön personlighet! Du verkar som en sån där vän som finns i vått och torrt. keep on blogging ! <33

2011-02-01 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0