even angels have their wicked schemes

 

nilofar
om det är inte lätt när det är svårt:
Fin blogg du har (a)
Vart ska du praoa (vilken affär) ? :D

svar; jag ska praoa på cactuz, kommer att bli toppen !

Anonym om fan vad jag snackade fan vad jag läckte:
vilka bloggar brukar du läsa ?

svar; oj, det är en hel del haha ! men jag läser endast 1 känd blogg och det är kenzas blogg, hon är en helt fantastisk tjej, lite av en förebild faktiskt! sen så läser jag mina vänners bloggar också, eller a inte alla mina vänners då, men vissas.

Anonym om fan vad jag snackade fan vad jag läckte:
Vart ligger viking studio?

svar; jag är inte riktigt duktig på att förklara vägar men nu så ska vi se hur det här går..viking studio ligger då i uddevalla, men jag minns tyvärr inte vad gatan heter..rätt så nära folkets hus, på en rätt så liten gata..buss 3 brukar köra längst den gatan, hmm..asså vet verkligen inte hur jag ska förklara detta sorry asså.

Anonym om fan vad jag snackade fan vad jag läckte:
Va kul att täcket ligger typ samma på den översta och understa bilden :P

svar; haha men det är för att jag tog bilderna typ samtidigt, direkt efter varandra  
ja hallå alla, nu är jag hemma igen. förlåt för dålig uppdatering men jag har inte vart hemma därför har jag inte bloggat. för igår tog nämligen jag och albin bussen till göteborg och tog oss en hel dag där tillsammans. vi kikade runt lite och hade det riktigt mysigt. jag hittade en najs tröja, lite smycken och presenter till min mamma som fyller imorgon. sen så drog vi in på jack and jones där jag mixade ihop en najs outfit till albin som han köpte, riktigt snyggt var det ! hehe. käkade även på en god kina restaurang. och tog tåget tillbaka någon gång på kvällen. var rätt så sent när vi kom hem så jag åkte med albin hem till han och sov hos honom , riktigt mysigt var det. kollade även på en grym film, japp de gjorde vi. och nu idag har jag inte hunnit med så mycket. albin skulle nämligen spela match nu, så då körde dom hem mig, så nu får vi helt enkelt se vad dagen har att erbjuda. slänger in lite bilder från igår och på dagens och gårdagens outfit osv. puss ♥

älskar dig ♥




haha jag ser riktigt gott pömsig ut, alla dessa ego bilder som kommer nu, är tagna igår, inget bättre för mig så.










gårdagens outfit;
jeans-minns inte vad affären heter haha      spets linne-gina tricot      scarf-mammas


örhängen som jag köpte igår, h&m 30 :-


ring jag köpte igår, h&m 50 :-


dagens outfit;
tröja-monki (köpte den igår i göteborg)       jeans-bikbok      bandeau-h&m


haha blev en jävla massa bilder, men har verkligen inget bättre för mig så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0