lets pray for tomorrow



Anonym
om
i lost myself in a daydream:
Nej ser man på Nathalie alltid lika fin som vanligt , faaan natha vi gör något du ,ja linda och martina om hon vill ? (:

Omg så jäääääävla söta ihop! (: <3

svar; hihi tack vad glad jag blir ! :) hade nog vart aningen bättre om du berättar vem du är så jag vet överhuvudtaget vem det är som vill umgås med oss :)

ronja :D om
i will cross the ocean for you:
hej :D du, vet du vart man köper sånna leggins du har på dig på den bilden? med det gråa linnet? <3

svar; svarta nylonstrumpbyxor finns väl att köpa lite var stans, som t.ex på lindex, åhlens m.fl ! :)

j om
i will cross the ocean for you:
när köpte du ditt "usa" linne? vet du om det finns fler sånna ute i affärn?

svar; jag köpte det igår, så det finns kvar i butiken (bikbok) dock fanns endast storlek m, s och xs kvar :)

dessa jävla moppe frågor tar död på mig !! orkar seriöst inte, hur sjutton tror dom att man ska kunna lära in allt detta på några veckor? galet... men men det är bara å bita ihop helt enkelt. idag så har det iallafall vart en go dag ! började med skola som vanligt. efter skolan tog jag bussen hem en stund. sedan åkte jag och martina hem till erik edh för att hon skulle hämta sin laddare. sedan åkte vi vidare ner mot stan, vi tog en god fika inne på rådhus caféet och medans vi satt där inne och fikade så kom dala och kevin och gjorde oss sällskap. så följde dom med oss till torp sen också. åkte därifrån vid halv nio tiden kanske, med andra ord har vi vart där hela kvällen ungefär. men nu så ska jag fortsätta mumsa i mig popcorn. puss ♥

jag har ingen bild på det jag hade på mig i skolan så ni får en bild på det som jag hade på mig efter skolan istället;
linne-bikbok
leggins-ginatricot
chilklack boots-dinsko
skinn jacka-ullared
bandeau-monki


min nya ring som jag köpte på jc idag


en bild på martina som jag tog förut på rådhusts caféet ba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0